Saturday 13 December 2008, 4.03 CET, by admin
Verrassing! 5,5-2,5. Voor ons natuurlijk. En met ons bedoel ik de driehoorn. We hopen dat we de lezer niet vervelen met alweer wat matchpunten.
6 Comments »
Filed under: 3e team, Algemeen, Bondswedstrijden, Clubs uit de regio, Senioren
Wednesday 10 December 2008, 2.13 CET, by admin
De driehoorn sloeg ditmaal genadeloos toe te Haarlem. Fanatieke supporters als Rob Mulder (momenteel 3e in de interne van HWP!), Ardjan Langedijk en Eveline Faber zweepten het team op tot alweer een nieuwe topprestatie.
19 Comments »
Filed under: 3e team, Bondswedstrijden, NHSB-beker, Senioren
Saturday 29 November 2008, 1.57 CET, by admin
Met het kleinst mogelijke verschil werd vanavond de winst binnen gesleept. Het derde won met 4,5-3,5 van De Waagtoren 3. Werden het tweede en het eerste van Caissa in Alkmaar nog afgedroogd. Nu was het onze beurt om iets terug te doen. En het was bijzonder spannend.
5 Comments »
Filed under: 3e team, Bondswedstrijden
Wednesday 12 November 2008, 17.15 CET, by admin
Ondanks eerdere berichten gaan de trainingen van onze clubtrainer Jop Delemarre aanstaande vrijdag NIET door. Jop is niet beschikbaar. Over twee weken (28 november) is er wel een training dan voor het eerste/tweede en de jeugd.
Comments Off on Vrijdag géén Jop-training
Filed under: 3e team, 4e team, Algemeen
Sunday 9 November 2008, 14.43 CET, by admin
Vrijdagavond 7 november, Eenhoorn 3 treedt aan tegen Castricum 2. De hagel nieuwe borden met dito stukken zien er prachtig uit. Er ligt weer een mooie schaakavond in het verschiet. Evenals het derde is Castricum vorig jaar gepromoveerd. Doorgaans zijn deze onderlinge duels erg belangrijk om degradatie te voorkomen. Niet dat dat het eerste is […]
2 Comments »
Filed under: 3e team
Wednesday 1 October 2008, 3.02 CET, by admin
De laatste dag van september speelde het derde tegen sv Koedijk. Een enigszins vreemde opstelling mocht de tegenstander niet baten; de driehoorn won met 5,5-2,5.
4 Comments »
Filed under: 3e team, Bondswedstrijden
Sunday 18 May 2008, 14.53 CET, by admin
Terwijl ondertekende al zwoegend de 10 km hardloopwedstrijd door het Hoornse centrum afwerkte, speelde ons bekerviertal de halve finale van de NHSB beker. De loting was niet verkeerd uitgevallen. Kijk Uit werd namelijk geloot. In principe moet elk team in de halve finale hoger worden ingeschat maar met name het Witte Paard is voor mij […]
2 Comments »
Filed under: 3e team, NHSB-beker
Saturday 12 April 2008, 3.08 CET, by admin
Vanavond heeft de driehoorn met goede cijfers gewonnen van het (door outsiders) veel sterker geachte Santpoort. Teamcaptain Bas had al aangegeven dat er kansjes waren en had met Ron Deen gezorgd voor de live borden, die dit keer uitstekend werkten. (zie ook de livepartijen-pagina waar de partijen nu nog na zijn te spelen)
11 Comments »
Filed under: 3e team, Bondswedstrijden, NHSB-beker
Friday 11 April 2008, 19.08 CET, by admin
Jaajaja over 5 min het live verslag van de bekerwedstrijd. Veel plezier.
1 Comment »
Filed under: 3e team, Bondswedstrijden, NHSB-beker
Sunday 16 March 2008, 0.43 CET, by admin
Met de 14e opeenvolgende winstpartij is het 3e vandaag officieel op hoogste plaats van de 2e klasse A NHSB beland. Sterker nog, niet alleen heeft het weer alle partijen gewonnen, het heeft het dit jaar twee bordpunten meer gehaald dan vorig jaar, een gemiddelde van 6 bordpunten per partij.
2 Comments »
Filed under: 3e team, Bondswedstrijden