Wednesday 10 December 2008, 23.28 CET, by admin
Op zondag 7 december werd in de Pelikaan te Krommenie de NHSB Pupillendag gehouden. Deze werd dit jaar vroeger in het seizoen gehouden dan normaal. Joey Bekkink kwam uit in de F-groep (geboortejaar 2000).
Comments Off on Joey beste jongen Noord-Holland in F-categorie
Filed under: Jeugd
Sunday 16 November 2008, 21.18 CET, by admin
Dit kampioenschap werd op zaterdag 15 november in Eindhoven gespeeld. Seréyo en Joey Bekkink hebben hieraan deelgenomen, zij hebben het goed gedaan.
Comments Off on Nederlands Rapid Schaakkampioenschap 2008
Filed under: Jeugd, Toernooien
Monday 27 October 2008, 0.16 CET, by admin
Dit jaarlijks terugkerende toernooi tussen de regionale bonden van Nederland werd dit jaar door de NHSB georganiseerd.
Comments Off on 49e Hutton toernooi
Filed under: Bondswedstrijden, Jeugd
Tuesday 21 October 2008, 1.28 CET, by admin
Ons jeugdtoernooi werd dit jaar op 18 oktober gespeeld. Er hadden zich 85 schakers aangemeld dus was het de bedoeling om elf groepen te maken. Maar bij de inschrijving deed zich een verrassing voor want SV Schaakmat kwam met een groot aantal schakers naar ons toernooi en deze waren niet ingedeeld. Hierdoor moesten wij er […]
Comments Off on Jort Faber wint voor de 2e maal Bischoff-toernooi
Filed under: Jeugd, Toernooien
Tuesday 3 June 2008, 23.16 CET, by admin
Nog méér leuk schaaknieuws vers van de pers.. Seréyo is zojuist (ongeslagen!) winnaar geworden in groep 3 van het hoorns open, met 6 uit 7 (5 winstpartijen en 2x remise). Met dank aan vader Roy, die vanavond zijn partij won, anders was Seréyo nog 2e geweest… Sereyo hartelijk gefeliciteerd met deze mooie prestatie.
3 Comments »
Filed under: Jeugd, Toernooien
Sunday 1 June 2008, 21.29 CET, by admin
Nederlands Schaakkampioenschap voor Basisscholen 2008 Dit kampioenschap wordt op de zaterdagen 24 mei, 31 mei en 7 juni in Nijmegen gespeeld, in de prachtige speellocatie van Royal Haskoning. Twee scholen uit West-Friesland, De Koet uit Midwoud en De Klipper uit Hoorn, hadden zich voor dit kampioenschap geplaatst.
1 Comment »
Filed under: Jeugd, Schoolschaken
Sunday 25 May 2008, 12.41 CET, by admin
Zaterdag 24 mei was in het kader van “Train de trainer” een bijeenkomst georganiseerd in de Huesmolen om jeugdtrainers vertrouwd te maken met de Stappenmethode. Sebastiaan, Michel, Jort, Kevin en Arjon hadden zich als kandidaat-trainer aangemeld en ook Sander, Rob en Piet Buikstra waren gekomen om zich verder te bekwamen in het vak, onder professionele […]
Comments Off on Trainers getraind
Filed under: Algemeen, Jeugd
Sunday 11 May 2008, 15.29 CET, by admin
In plaats van op weg naar het zonnige strand gingen we met 2 auto’s al vroeg op pad naar Naaldwijk. Na aankomst werden eerst foto’s van het team gemaakt met de teamleider. Omdat Gilles op vakantie was, was Seréyo teamleider. Hij heeft de hele dag trots met de badge gelopen, zn team gecoacht, en na […]
Comments Off on Goede prestatie E-team op NK in Naaldwijk
Filed under: Jeugd, Toernooien
Thursday 1 May 2008, 22.35 CET, by admin
(Foto’s) Onze jonge Eenhoornspelers hebben veel bekers behaald op Het Medi-Ma Jeugdschaaktoernooi, georganiseerd door SC Purmerend. Dit toernooi werd op donderdag 1 mei in het Wijkgebouw het Noot te Purmerend gespeeld. De uitslagen van dit toernooi tellen weer mee voor het Grand Prix Circuit.
Comments Off on Mooie resultaten Eenhoorn-jeugd in Purmerend
Filed under: Jeugd, Toernooien
Sunday 20 April 2008, 22.33 CET, by admin
Vrijdagavond, 16 mei, is de feestelijke prijsuitreiking van het NSI toernooi. Ook worden de prijzen uitgereikt van de laddercompetitie. Dat betekent dat iedereen met een prijs naar huis gaat. En natuurlijk weten we dan wie “de beker met de grote oren” de Jan van Kalkenbokaal wint. Zorg dus dat je erbij bent !!!!! Gilles, Sander […]
Comments Off on Jongelui,
Filed under: Jeugd, Jeugdcompetitie